Imorgon!

Imorgon vid den här tiden sittar jag på flygplanet! Shit, jag kan inte fatta att den här dagen redan är här! Vi var till Cheesecake factory ikväll, jag och mina underbara vänner <3 Vi började med 13 personer men sen kom några fler så vid slutet av kvällen var vi 17 pers där inne haha :P Det var hur konstigt som helst att säga hejdå till allihopa för det känns fortfarande inte som att jag verkligen åker hem till Sverige imorgon! Jag fick ett fint brev och bilder av mina underbara kompis Natalie som har varit min resekompis under detta år, vi åkte tillsammans till NYC, DC och till västkusten! Det var så snällt! Och av mina kära tyskor Lisa och Sabrina fick jag en scrapbook som de gjort till mig och jag älskar den! Kommer sakna mina tjejor så mycket!! Verkligen alla som var där och sa hejdå till mig idag, jag kommer sakna allihopa! Min vänskapskrets här just nu är helt underbar, om jag bara tänker på mina vänner här då vill jag aldrig åka hem! Jag kommer sakna de så mycket <3
 
Jag har missat att skriva om ett par dagar:
 
På söndag åkte jag till downtown Chicago för sista gången! Jag åkte själv ner dit med tåget, var där i ett par timmar för jag ville köpa några last-minute Chicago grejer att ta hem. Kommer sakna Chicago så enormt! Det är en sån vacker underbar stad. Jag har inga dåliga minnen därifrån. ÄLSKAR CHICAGO! <3 På kvällen hade vi BBQ hemma hos mig. Det var jag, mina värdföräldrar, Haley, nya aupairen Lina och mina kompisar Lisa, Sabi och Kim. Min värdpappa hade lagat massa god mat och det var en väldigt bra kväll :) Senare fick tjejerna slåss om alla kläder och grejer som jag inte skulle ha med mig till Sverige. Det var en rätt så rolig syn haha, de gick hem glada med massa grejer ;)
 
På måndag under dagen hade Haley konståkningsläger. Jag var med Lina under dagen och visade henne rutinerna. På kvällen efter middagen gav jag mina värdföräldrar en scrapbook som jag gjort med bilder på ungarna och mig från mitt år här. De blev väldigt glada över den! Efter det åkte jag till köpcentrumet med Lisa och Sabi. Vi var bara där en stund innan vi gick in till biografen och såg Step Up Revolution, Emmelie och hennes kusin kom också dit. Jag tyckte filmen var väldigt bra.
 
 
Nu ska jag sova. Min sista natt i USA. Känns helt sjukt.
 
Godnatt <3
 

Kommentarer
Postat av: Lizzie

Hej Elin!
Tråkigt att ditt äventyr nästan är slut men det har varit sjukt härligt att läsa din blogg om din tid i USA, har läst den varje dag! Sluta inte blogga när du är hemma i Sverige, vill gärna veta vad som händer i din framtid och i ditt liv! :)
Lycka till med allt!

Kram
Lizzie

Svar: Åh vad glad jag är att du följt min blogg! :) Jag ska försöka hålla bloggandet igång nu när jag är hemma också! Tack så mycket! :) Kramar!
Elin

2012-08-03 @ 23:15:12
URL: http://lizziee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0