Monday

Inte så mycket har hänt idag. Jag har mest gått runt och slöat i huset hela dagen medan ungarna var i skolan. Kul dag, i know. Just nu sitter Haley och gör sina läxor, jag hjälper henne om hon behöver men jag tror inte hon behöver det idag. Sen ska jag värma middag till henne och sedan skjutsa henne till hebrew school. Sen ska jag hämta henne igen kl 20.00 ikväll. En helt vanlig måndag med andra ord.

Hemma i sverige firar alla sista april idag. Önskar jag kunde vara hemma och fira med er i sommarstugan i Valsan! Men som allt annat får jag ta igen det nästa år!

Kan inte fatta att det redan är slut på april månad! Tiden går så snabbt att det är läskigt! Jag har en känsla av att maj kommer gå rätt så långsamt. Men sen kommer juni och juli bara rusa iväg!

Nu måste jag gå!! Hej så länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0