20 år!

Min födelsedag idag! Måste säga att det inte alls känns som min födelsedag. Tror det är för att jag inte har familjen och vännerna runt mig i år, har saknat dem extra mycket idag! Har fått flera grattiskort på posten och det gör mig så glad! Tack så mycket!

Jag har haft en bra födelsedag iaf hör i staterna. jag fick smycken av min värdfamilj och väldigt god chokladtårta! Jag träffade mina kära vänner och hade lunch och sen träffade jag dem på kvällen också och åt glass. Fick en blomma och ett presentkort på h&m av dem! De är så underbara mina vänner jag har här, mitt år här skulle inte vara nånting utan dem <3

Vill tacka alla som grattat mig idag! Hoppas alla har det jättebra! Kramar <3


Ps ska uppdatera er om vad som hände under min New York / Washington DC resa snart :D


Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att du fått lite kort och presenter i alla fall. nästa år kan du få ha familjen omkrig dig på din födesledag!

2012-04-03 @ 14:04:53
Postat av: SANNA

Jag kan förstå att det kändes konstigt, kändes konstigt för mig med bara för att jag inte kunde komma och gratta dig som annars <3 Jag hoppas att allti gick bra ändå så får vi fira tillsammans i höst som sagt :) <3

2012-04-03 @ 22:41:07
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0