Hear You Me

Idag blev det att åka till colleget igen! Vår lektion var inställd i tisdags för att det var labor day dagen innan, så det blev första på en vecka nu. Det var helt okej, fick en läxa till tisdag så jag gör väl den på måndag :P Innan skolan skypade jag litegrann med bror min och sen med Ottis :D Det var längesen nu för hon har varit i New York jättelänge! Men nu är hon hemma igen så då kunde vi prata! :)
Eftermiddagen spenderades för det mesta i ishallen, Haley hade privatträning och sen gruppträning. Pizza till middag och sen slapp framför TVn. Lugn dag!

Igår var vi hem till Lydia och tittade på film på kvällen. Det var kul trots att filmen som vi såg var rätt så kass :P jag minns inte ens vad den hette!

Imorgon har jag min första konståkningsträning! Hoppas den är bra! Ni får veta imorgon ;)

Godnatt! <3 Kramar Elin!


Kommentarer
Postat av: SANNA

Du får Skypa med mig med. Saknar ju dig så otroligt :( <3

2011-09-10 @ 00:46:14
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0