Thank God It's Friday !

Min fredag började väldigt bra! Konståkningsträning 8.50-9.30 och det kändes awesome! Min första träning med en coach och jag fick privatlektion! Tränaren var väldigt bra och jag önskar jag kunde fortsätta träna för henne men tyvärr så blir det nog inte så. De tränarna som normalt ska ha min träning var borta idag så det här var bara en engångs grej, lite tråkigt. Hon undrade om jag var intresserad av privatlektioner, och det skulle ju vara jättekul men det är lite väl dyrt! Jag tror det kostar ca 70 dollar/timme (ca 450 kr) :P Hon undrade även om jag var intresserad av att hjälpa henne vara tränare åt åkare 10 år och yngre på lördag morgnar. Det skulle också vara jättekul men med min organisation som jag åkte med får man inte ha något annat jobb än AuPair + att det var kl 06.20 - 07.50 ! På en lördag! Nej tack ;) Men jag saknar verkligen att vara tränare!

Jag åkte och gick ut men Koby idag igen! Han är en sån söt liten vovve :) Han påminner lite om Zitor, vi sprang sista biten hem och då ville han bära kopplet i sin mun. Ahh.. precis som Zitor! <3

Inte gjort så mycket mer idag, vilket har varit väldigt skönt! På kvällen åt vi thaimat och sen tittade vi på film, alla utom Haley för hon är borta på sleep over. Filmen var jättedålig! Det är 100 minuter av mitt liv jag aldrig får tillbaka :P Alla vi bara väntade på att den skulle ta slut..

Imorgon ska jag jobba fram till 13.30 typ, sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Har inga planer än, men nånting ska jag nog hitta på :)

Godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0