T G I F !

Ibland är mitt jobb inte så svårt :P Idag gick jag upp i morse och hjälpte Haley lite med sin frukost, sen hade jag inte så mycket mer att göra. Båda ungarna skulle få mat i skolan och min värdpappa skulle skjutsa dem. Så då hade ju inte jag så mycket mer att göra :P Jag följde med Lydia och lilla Kai (hennes värdbarn som är 17 månader, såå söt!) till biblioteket och sen gick vi till Corner Bakery och åt frukost/brunch. Efter det har jag tagit det lugnt här hemma; skypat lite med familijen där hemma och sett på film. Min värdmamma använder bilennidag som jag brukar ha, så jag har liksom varit fast här hemma, men det gör ingenting! Vissa dagar måste man få slöa lite!


Om ca 1 och en halv timme ska jag åka med min värdfamilj hem till min värdmammas bror och hans familj, vi är bjudna på middag. Efter det ska jag hem till Lydia för fredagsmys och sleepover!! Imorgon bitti ska jag iväg med henne och hennes värdfamilj till nått amish ställe några timmar bort, sen ska vi sova på hotell och komma hem på söndag eftermiddag. Jag har inga detaljer än men ni får höra sen efter helgen hur det var och vart vi åkte nånstans! :D

Nepp nu ska jag packa väskan inför helgen! Sen kanske jag ska hinna med att göra min assignment jag fick från skolan igår.. men först borde jag nog göra det jag har kvar på läxan från förra veckan.. hmm.. två veckor har jag gått på college och redan efter med läxorna! Förvånad någon?? ;P haha <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh vad coolt, jag vill också till ett amish ställe :P Låter som du kommer ha en jätterolig helg :) <3<3

2011-09-03 @ 13:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0