Sometimes It's Just Hard

Tvättat
Städat
Träffat Laura för sista gången
Gått ut med Koby
Gjort lite läxa
Skjutsat ungar
Lagat mat
Ätit
Tittat på Two And A Half Men (nya säsongen)
Tittat på The Lying Game
Segat framför datorn
Längtat efter sängen!

Den här dagen har varit allmänt stressig och jobbig. Inte för att jag gjorde så mycket jobbiga saker men den var jobbig för mig. Jag hade hört att den tredje månaden skulle bli den värsta. "Semesterperioden" är över och jag börjar fatta att det är jättelångt tills jag får träffa alla där hemma igen. Har nog inte känt hemlängtan så mycket som jag gjorde idag. Men det är ändå inte så farligt. Jag ångrar inte mitt beslut att åka hit, det är nog det bästa beslutet jag nånsin tagit! Det är ett äventyr! Men alla har nog dessa dagar ibland, och jag hade min idag.

Saknar er! Kramar Elin<3



Mamma! Jag vet att du oroar dig! Men gör inte det! :P

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej stumpan! Vi längtar efter dig också!! På sätt och vis känns det ju lite bra att du längtar hem, skulle vara jobbigt om du inte saknade oss alls :-)Men jag hoppas ändå att hemlängtan inte blir för jobbig, snart är det december och då ses vi!



KRAM!

2011-09-20 @ 07:50:55
Postat av: mamma

Hej igen! Funkar 2 1/2 män utan Charlie Sheen tror du, eller blir det en flopp?

2011-09-20 @ 15:59:13
Postat av: Pappa

Hur gick det med körkortet?

2011-09-20 @ 20:37:40
Postat av: SANNA

Ja nog är det jobbigt att sakna någon. Och för mig är det jättejobbigt att sakna dig för du är ju min bästa vän!! <3 Jag var förbi hos dig idag och fick en nyckel (ska ta ut zitor ibland på lunchen, jag har ju inget att göra så jag frågade om jag fick det). Och det var så kul att få se din mamma, din hund, din katt och ditt hus en liten stund. Tyvärr var ju inte du där :( Hur är 2 & 1/2 män utan Charlie Sheen förresten? LOVE YOU!!!!!<3<3<3<3

2011-09-20 @ 20:44:01
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/
Postat av: Lisa

ELIIIIN! Tro mig, det blir bättre! :) Tänk bara på hur mycket du har upplevt redan and there's a lot more to experience before you'll head back home. Allt kommer i princip vara sig likt här hemma och de kommer inte ens kännas att du har varit borta...(det är en helt sjuuuk känsla). Tänk på att ta mycket bilder och filmer (!) för det är det du kommer kunna titta tillbaks på när du väl har landat här på svensk mark igen.

Njut av tiden och utnyttja varenda liten sekund! Tiden går alldeles för fort när man har roligt vet du väl.



Du kan klara dig igenom vad som helst! :) <3 Saknar dig!

2011-09-21 @ 21:08:15
URL: http://lisajacobsson.blogspot.com
Postat av: farmor och farfar Cissi

Vi saknar dig också Elin men vi tror att du trivs med livet för det mesta ändå Det är en erfarenhet att ha varit utomlands som du kommer att ha nytta av i framtiden Synd att vi inte kan vara tillsammans till jul vi får "nöja oss" med fam.Alves

2011-09-23 @ 21:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0