Inte min dag idag..

Idag har jag varit allmänt trött och hängig, vilket gjorde det här till en väldigt jobbig dag. Dagen började med att min fot gjorde hur ont som helst, så det var lite jobbigt :( Jag var hemma hela dagen och fixade med tvätten, jag tittade på TV och åt mat. Sorry att jag inte har nånting roligare att berätta :P Sen när jag hämtade Haley och Sam vid skolan och skulle skjutsa de till dansen hade jag glömt Samanthas dansväska hemma hos oss (suck..) så jag lämnade de vid dansen och åkte hem och hämtade hennes väska. Jag hann dit med väskan innan de hade börjat så det var ju bra, men sen när jag skulle åka därifrån slog jag upp bildörren och fick hörnet av dörren i mitt öga! AAJJ!! Det förstörde min dag totalt och jag blev på väldigt dåligt humör, det blev bättre sen när jag kom hem och fck lägga is på ögat, typ en timme senare. Hoppas hoppas hoppas att det inte blir helt svullet tills imorgon! Usch vilken jobbig dag det var idag :P Klantiga jag hoppas på en bättre dag imorgon!

Hoppas ni haft en bättre dag än jag! Nu ska jag sova så jag är piggare imorgon! Godnatt<3

Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars dig! Hoppas ögat klarade sig relativt bra och att du slipper värsta svullnaden.. Jag är lite orolig över din fot. Jag tycker du ska ta Ipren tre ggr/dag i några dagar, ifall det är en inflammation. Vet att du är rädd att de ska ta slut, men de gör ju ingen nytta i badrumsskåpet. Om dina ipren tar slut så gå till apoteket (eller var de nu säljer tabletter i USA..) och be om tabletter med ibuprofen, du kan ju ta med din ask och visa. Kram från mamma! Hoppas du är piggare och har mindre ont i morgon! PS Kul med alla inlägg, i övrigt verkar du ju fortfarande trivas, kul att du fått så många vänner!

2011-09-07 @ 07:40:47
Postat av: farmor och farfar Cissi

ja idag har du verkligen haft otur hoppas att alt känns bättre imorgon. Vi har spelat golf idag och jag hade också "otur" kan man säga utnyttjade hela fairway på de flesta hålen men det blir säkert bättre nästa gång Kram farmor

2011-09-08 @ 21:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0