I will take it

Idag hade jag sovmorgon till halv 10 och det var jätteskönt! Sen höll jag mig här hemma för jag skulle skjutsa Ben till skolan kl halv 2 (Ja till skolan, på en lördag!), sen gick jag hem till Lydia. Hon var med Sophie och när jag kom gjorde vi pannkakor, gott! Sen var jag där till halv 6 för då skulle jag hem och jobba. Mina värdföräldrar skulle ut på middag och sen på bio, så jag var hemma med ungarna. Vi åkte också och åt middag, på Corner Bakery. Sen åkte vi hem och tittade på film. Jag har inte ett så svårt jobb ;)

Imorgon ska jag på yoga på morgonen med Megan :) Uppstigning 08.00! Godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Kanske inte ett svårt jobb, men ändå nog så viktigt! Säkert lättare för föräldrarna att ha trevligt på sin "utekväll" när de vet att barnen har det bra hemma med dig.

2011-09-11 @ 08:53:22
Postat av: farmor

Du verkar vara duktig på att hålla i gång och det är trevligt att du har så många kompisar att umgås med och ha kul

2011-09-11 @ 11:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0