Fredag 21/10-2011


Jag och Haley var till Fright Fest på Six Flags i fredags! Vi hade kul, men stackars Haley var livrädd! På fright fest är det flera maskerade människor som går runt och skrämmer folk! Det var en kille i en gasmask som verkligen skrämde henne, och efter det var hon livrädd! Vi typ sprang mellan berg-och-dalbanorna för att undvika monstrena. När vi skulle ut därifrån höll jag utkik och sa till när jag såg dem, Haley blundade och jag ledde henne ut därifrån :P stackarn! Men jag tror hon tyckte det var lite skoj iaf :P vi hade ju iaf jättekul när vi åkte berg-och-dalbanorna!

Vi var inte där så länge så jag åkte hem till Robyn efter att vi kom hem. Jag och Tammy sov över hos Robyn eftersom hon hade huset för sig själv den här helgen.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ser att nyinköpta jackan har kommit fram, kyligt?

2011-10-24 @ 07:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0