100 dagar i USA!

Idag har jag varit i USA i 100 dagar! Helt sjukt hur snabbt tiden har gått! Jag är verkligen glad att jag bestämde mig för att åka hit! Jag har upplevt nya saker, fått nya underbara vänner och sett nya platser som jag alltid velat se! Men en så länge har jag ju inte sett så många delar av USA :P men till sommaren blir det massa! Mina värdbarn åker bort på läger i en månad då de sover borta, så då är jag ledig och ha massa tid till att resa! Och den månaden de är borta är nog min sista jobbmånad här, jag har nog bara några dagar kvar när de väl kommer tillbaka från lägrena. Sen har jag nog bestämt mig också för att stanna min 13e månad här i staterna, min resemånad. Då borde jag hinna med och se allt jag vill se innan jag åker hem :) Så det blev väl lite dåliga nyheter för er som verkligen vill att jag ska komma hem, men jag tycker såhär; har ni väntat 1 år då borde en månad hit eller dit inte spela så stor roll :P

Idag var jag med Lydia och lilla Kai typ hela dagen. Jag och Lydia målade en Halloween bild nere i deras källare sen var vi och åt lunch, efter det åkte jag hem. Jag hade då ca två timmar innan jag skulle hämta Haley från skolan. Jag gjorde två sidor till i min scrapbook :) så nu är jag uppe i 6 sidor ;) haha här går det undan!


Vårat mästerverk!!

Ikväll var det bara jag, Ben och min värdpappa som åt middag. Min värdmamma är på arbetsresa men hon kommer hem senare ikväll. Haley är på Hebrew school så jag hade gjort middag till henne tidigare. Jag ska hämta henne kl 20 sen är jag ledig! Då kommer Lydia och hämtar upp mig sen ska vi till bion och titta på Footloose!

Kramar Elin! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

och om 55 dagar kommer vi och hälsar på!



KRAM!

2011-10-27 @ 14:34:58
Postat av: farmor och farfar Cissi

Jag ser att nedräkningen har börjat för alla. Om 56 dagar åker vi till Petra men före det ska farfar och jag åka på en kryssning i Medelhavet från Venedig till bla. Rhodos och Turkiet och tillbaka,ska bli trevligt. Ha det bra kram från oss alla.

2011-10-27 @ 21:40:50
Postat av: sandra

13 månader, sjukt lång tid ! men ja det är klart att du ska passa på att resa en massa nu när du är där :) Många kramar ! <3<3

2011-10-28 @ 11:40:11
URL: http://sandrahaga.blogg.se/
Postat av: Lisa

Passa på!!!! Livet kommer bli som vanligt här hemma fort ändå. Dessutom kommer du bara längta tillbaks ändå ;) Tiden går fort när man har roligt! Och har jag inte sagt det förut så ta sjuuukt mycket bilder (vilket du verkar göra), men filma även massor. Det är roligare att titta på när du kommer hem igen jag lovar! :)

2011-10-28 @ 18:32:57
URL: http://lisajacobsson.blogspot.com
Postat av: SANNA

Ja du sa det när vi Skypade sist, och klart man blir ledsen när man hör det men som sagt så kommer du ju tillbaka en månad senare och en månad går snabbt, men skulle jag få som jag ville skulle du komma hem nu :P Eller ännu hellre hade jag velat vara där hos dig! <3 Jag saknar dig så mycket men det är bra att du mår så bra där borta, det är det viktigaste. Älskar dig i massor <3<3<3

2011-10-29 @ 01:03:10
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0