Ledsen för dålig uppdatering!

Okej jag har varit hur dålig som helst på att uppdatera bloggen den här veckan! Ledsen för det! Jag har bara inte alls kännt för att blogga nånting, så nu har jag väl mycket att ta igen.

Måndag
Jag bakade bananbröd och det blev faktiskt rätt så bra! Det blev lite brännt i botten så inte lika länge i ugnen nästa gång ;) hehe! Jag och Tammy åkte och köpte massa scrapbook grejer och sen träffade vi nicolle och Elie på Steak 'n Shake och åt lunch!

Tisdag
Jag och Tammy skolkade från vår Performing Arts klass och träffade Nicolle och Elie på ett köpcentrum istället, det blev lite shopping och sen lunch. På kvällen åkte jag hem till Tammy och vi kollade på några avsnitt av Vampire Diaries och gjorde lite scrapbooking.

Onsdag
hhmm.. kommer inte ihåg vad jag gjorde i onsdags :P haha! Jag träffade Tammy igen och åt lunch,. sen kommer jag inte ihåg nå mer.. :P aja!

Torsdag
Performing Arts klass med Tammy. Inte så mycket att säga om det :P Jag ska lämna in 6 st läxor som vi har fått under 6 veckor nu, jag har inte gjort någon av dem :P mycket att göra tills nästa torsdag!

Fredag
Jag åkte till ishallen för jag trodde jag skulle ha träning. När jag kom dit så var det hockeymatch så det blev att åka tillbaka hem för min del. Jag tränade en stund här hemma, duschade och sen åkte jag och hämtade Robyn. Vi åkte till Fuddrockers och åt lunch. Efter lunchen åkte vi till en bokaffär för Nicolle ville ha några böcker till hennes flygresa (hon åker hem till Australien på tisdag!), jag betalade 2 st som en hejdå present! Jag hade lämnat min bil på parkeringen till Fuddrockers så Nicolle skulle köra dit och släppa av mig och Robyn - Nicolle gjorde en olaglig u-sväng precis framför en polis -_-'' SMART! I nästa sekund började polisbilen att blinka och följde efter oss in på parkeringen. Nicolle fick bara en varning så det var ju bra :P haha! På kvällen gick jag och Tammy på bio och såg In Time, väldigt bra film! Se den!

Lördag
Idag kom Sophie och hämtade mig och Lydia kl 9.30 och vi åkte till ett köpcentrum och var där i tre timmar, jag köpte bara en väska, 5 dollar! Billigt och bra ;) Sophie skulle jobba kl 2 så vi var hemma tills dess. Jag träffade Robyn på Starbucks en stund sen åkte jag hem och skypade med mamma! <3 Tog det lugnt på mitt rum och tittade på tv, gjorde lite scrapbooking och lite mer skype i några timmar sen skulle jag jobba kl 6.45. Men sen fick jag reda på att Haley var hemma hos en kompis och Ben gjorde läxor på sitt rum och han hade redan ätit middag, så då var det inte så mycket för mig att göra :P haha! Jag hämtade Haley kl 9.45 och det var allt :) Skönt!

Kramar Elin!! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Och så fick du vinka till tomten också, det glömde du skriva :-)

2011-11-06 @ 10:15:26
Postat av: Lisa

Mmmmmmmmums! Steak 'n Shake! Du åt nån enorm supergod milkshake va? ;)

2011-11-06 @ 13:08:18
URL: http://lisajacobsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0