Forever & Always


Var i valsan idag igen och målade från kl 11 till 17. Skulle träffa Ottis och Sandra sen på kvällen men det blev inte av.. får träffa dem på fredag istället :) Då ska vi fira midsommar i Nils stuga!

För en stund sen var jag hemma hos sjuklingen Sanna och pratade och tittade lite på hennes Londonbilder :) Om hon blir frisk ska vi träffas på torsdag!

Imorgon ska jag till Hedemora, först ska jag äta lunch med Ellen som jag hade Aupair intervjun samtidigt som förut, hon ska till USA i augusti. Sen ska jag hem till min moster Tinka och träffa mina kusiner :)


                                      
                                       Sanna och jag på peace&love 2010 :)

Hejdåå!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0