5 veckor


Jobbigt att vara sjuk! Men är i alla fall bättre idag än igår! Idag var jag och mamma till banken, jag fixade kontoutdrag som jag måste ha med till ambassaden på torsdag då jag ska fixa visum! Tänkte börja rensa på mitt rum idag också, men det har inte blivit av än iaf, kanske sen. Jag har ju ett litet tag på mig i alla fall, Joel vill ju ha mitt rum när jag åker till USA.. vi får se hur det blir med den saken ;)

Om 5 veckor är jag i USA. Jag kan inte riktigt förstå det. Det är en stor grej att lämna alla vännerna och familjen och åka till andra sidan jorden helt själv. Men det kommer gå bra! Jag känner det på mig. Ibland kommer det säkert kännas jobbigt att vara så långt ifrån alla och inte riktigt vara en del av deras liv som jag varit hittills. Men de finns ju kvar när jag kommer hem. Och trots att jag är på andra sidan jorden så kommer de att stötta mig och finnas där ändå. Jag vet det. Därför kommer allting att gå bra! Kommer ju säkert lära känna massa andra människor också :)

Imorgon har lillebror bal på kvällen som jag ska titta på. Något annat har jag väl inte planerat :P blir väl och sova hela dan igen ;) hehe! hejs!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag och pappa kommer alltid att finnas tillhands och du kan ringa oss när du vill, även om du kommer att vara långt borta så är du alltid en del av våra liv! Vi kommer såklart att längta massor efter dig, men tycker ändå att du gör rätt som tar chansen att få den här erfarenheten. Kram!!

2011-06-14 @ 07:30:22
Postat av: Marléne

Om sis¨där en vecka är man i Australien, hur sjukt är inte det!! :D hahah

2011-06-14 @ 10:20:46
URL: http://marleneinaustralia.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Elin det kommer gå aaaaaaasbra! :) Jag vet hur det känns, tro mig. Men allt kommer bli helt toppen och tiden kommer typ ha stått still i Sverige tils när du kommer hem ;)

2011-06-15 @ 22:19:00
URL: http://lisasusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0