STUDENTEN! :D


Igår var det studenten och det var en dag att minnas för livet! :D
Jag började dagen med att försova mig! Jag vaknade när mamma kom hem från stugan för att köra mig till skolan, så jag hade en kvart på mig att göra mig klar! På något otroligt sätt så kom jag i tid till fotograferingen med klassen och jag hoppas att jag inte såg helt nyvaken ut :P Sen var det champagnefrukost i parken med klassen :)

                            
                             De bästaste! <3

                            
                             Stiliga pojkar! ;)

                            
                             Fina flickor! :D

                             
                             Sandra, Ottis och jag :D


Efter champagnefrukosten var vi iväg till Galaxen och fick betygen och lyssnade på tal och musik. Sen var det dags att gå tillbaka till parken för att möta familjen och fick se mina finfina skyltar :D hihi! Sen åkte vi iväg på flaket genom stan och jag skrek så mycket så rösten är helt kass idag! Men det vare värt! :D

                            
                            
                             


Efter flaket åkte jag med mormor och lillebror till sommarstugan där släkten och vänner sen kom. Mamma hade gjort potatissallad! ÄLSKA! Fick massa presenter! Bland annat en dator, som jag önskade mig! :D Fick också en resväska (Till USA), smycken, pengar och presentkort, glas, champagne, en klocka och en klänning! :D Tack så mycket för allting!! :D 

    
    Vi fick träffa vårt lilla kusinbarn Theo för första gången! 8 veckor och hur söt som helst! :D

                            
                             Jag och mina älskade vänner Ancos och Anna! <3


Jag och lilla coolingen Maja Lindgren i bilen påväg hem till Ottis! :)


På kvällen var vi hem till Ottis och hade skoj och skrev i varandras studentmössor! Sen åkte vi till stan och var i parken sen var vi in på S2 ett tag också. En väldigt kul kväll! :)


OTTIS!! :D                                            Skriver i mössorna!                             Jag och Lisa! :)


Tack klassen och alla andra som gjorde den här dagen till en av de bästa!! :D <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag vill ocksååååå ta studenten!!!! ;) Menmen så blidde det ju inte :) Ih fina bilder :D

2011-06-12 @ 00:47:28
URL: http://lisasusa.blogg.se/
Postat av: Elin

Lisa hon har 1 år kvaaaar, 1 år kvaaaar, 1 år kvaaaaaar!!! ;) Ditt sista år kommer nog gå jättefort! Hoppas du får det bra här i Sverige, så tar jag din plats i USA ;) hihi! <3

2011-06-12 @ 12:38:16
URL: http://elinniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0