Let's go

Det gick väldigt bra att köra bilen! Automat är ju inte så svårt :P men det finns vissa vägar som är lite konstiga och det är flera trafikljus som är sönder här i området. Det gillar jag inte! Men det går :P

Nu på kvällen var jag, värdpappan och ungarna till en biograf här i Highland Park. Det var en rätt så gammal och liten biograf men den var mysig ;) Vi såg Captain America - The First Avenger, den var rätt så bra tyckte jag, men det finns helt klart bättre filmer :P

                                       
Just nu ligger jag i min säng och tittar på The Proposal på TV. Det finns typ tusen olika kanaler på TVn! Det är lite svårt att välja ibland ;) haha! Klockan är snart halv elva här i staterna och snart ska jag gå oh lägga mig för imorgon ska jag upp typ halv 8 och sen köra ungarna till deras läger kvart över 8. Första jobbdagen imorgon! Let's go!

Kommentarer
Postat av: SANNA

OFC I have!!! :D They're awesome! :) <3<3

2011-07-25 @ 19:21:37
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0