Sista natten hemma i sängen <3


Åhh Ottis var här i kväll och nu slog det mig att hon blir den sista av vännerna som jag kommer träffa innan jag åker! Sorgligt! Hon kom hem från Stockholm nu ikväll och kom hit för att ge mig en present :) hihi så snällt! (Jag är också väldigt snäll som bjuder på så fina bilder på bloggen ;) hihi) Har fått andra presenter också för att jag åker bort, jag tackar alla en gång till! Tack så mycket! :) <3 Jag har så fina vänner och familj, kommer sakna er allihopa!! <3








Är ju omöjligt få med allihop på bilderna!! Kommer sakna er alla, ni vet vilka ni är!! <3

Nu måste jag nog försöka att sova iaf, åker med mamma och pappa till Arlanda imorgon runt kl 7 så vi har gott om tid :) Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0