Break your little heart


Har haft en väldigt rolig lördag med Anna och Angelica idag! :D Vi var i Falun och hittade på massa skoj, vi var bland annat och spelade minigolf och Anna fick flera utbrott :P Vi fångade några av de på film också så det blir skoj att se på senare ;) Det blev inte så många kort tagna idag för vi filmade massa med Angelicas filmkamera istället! Men några kort skulle vi ta, då kom det några killar, eller ja, män :P och en av dem ville väldigt gärna vara med på kort med oss haha :P så han tog av sig tröjan och satte sig i mitten! haha! xD

 
 
Vill inte göra bilden för stor men man kan se att han sitter där i mitten utan tröja :P haha konstiga människor..

Nu är jag hemma med min kära bror och vi tittar på TV. Imorgon blir det att ta tag i packningen igen och kanske köpa presenter till värdfamiljen som jag inte gjort än :P annars får jag göra det under veckan! Hoppas alla haft en bra dag för det har jag :D hejdåå!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0