2 dagar kvar!


Sista helgen i Sverige nu! Kan inte fatta att det är nu på måndag som jag åker, det känns inte riktigt verkligt än :P I torsdags när vi var i stugan och jag sa hejdå till alla kändes det jättekonstigt, kommer sakna er jättemycket!

Idag har jag fixat det sista på mitt rum så nu är allting nerpackat i kartonger och nästan allt är nerpackat i resväskan också, har några smågrejer som jag har kvar att packa. Jag måste packa över lite saker till handbagaget också för just nu väger väskan en aning för mycket :P

Snart ska jag och Joel åka hem till farfar, farmor och faster Cissi så ska de åka med oss till Valsan, där ska vi grilla och jag får säga hejdå till dem :)

Ha det bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0