Falling In

Igår träffade jag som sagt aupairen som bor på min gata, hon heter Lydia och är från Tyskland. Hon var väldigt snäll och rolig! Vi gick till stan här i Highland Park och åt glass sen gick vi runt lite på stan. De spelade livemusik där så vi lyssnade lite på det också, en man kom fram till oss och frågade om vi ville dansa.. Vi tackade nej :P

När jag kom hem var klockan 21 och jag var väldigt trött, så jag åkte aldrig hem till Megan. Det blev att duscha och titta på TV istället innan jag gick och la mig.

Idag har jag skjutsat Ben till sitt läger och snart ska jag skjutsa Haley hem till en kompis. Sen ska jag nog fixa med lite tvätt och städa mitt rum och badrum. Sen ska jag till Bens läger kl 14.30 och se på en kortfilm som de jobbat med under sina två veckor av filmläger.

Kraam Elin!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0