Downtown Chicago



Är nu hemma i sängen igen efter en väldigt bra helg i Chicago. På fredagen åt vi middag och gick runt lite i Chicago. Vi passade på att ta några kort med Marilyn Monroe när vi gick förbi henne! Vi var också och köpte popcorn på en popcornaffär som heter garrett, karamel och ostpopcorn Asgott! Jag är beroende! <3




På lördagen gick vi runt i Chicago och jag var värsta turisten och tog kort på allting :P Vi tänkte gå på zoo också men det var så grymt varmt så vi gick till ett museum istället för att vara inomhus, det var skönt :P På kvällen gick på Cirque du Soleil och det var verkligen jättebra! :D






På söndagen åkte vi på en båttur i typ en timme. Det var tokvarmt ute! Det var skönt för det blåste ute på vattnet, och man kunde se staden jättebra, fint! :) Sen efter båtturen gick vi och checkade ut från hotellet sen åkte vi hem.


Har precis tittat på Sherlock Holmes på TV och nu tittar jag på Lady Gaga konsert. Men nu ska jag duscha innan jag går och lägger mig. Har ätit så mycket popcorn så jag mår illa! Men det är såå gott! haha! Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: ElinA

Kettlecorn kallar dom popcorn i staterna. Käka som fan förra sommaren, hade tom med oss hem.. ha så skoj overthere!Kram Elin och Mattis

2011-08-01 @ 21:01:33
Postat av: SANNA

Hur mycket kostar ett sådant linne som du har på dig??? Jag har velat ha ett sådant jätteläääänge!!!! :(

2011-08-07 @ 17:10:51
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åhhhhhh vilket fint linne! Jag vill ha ett sånt!!!!! :)



Och jag tvivlar på att popcornen är goda haha! Såg sånt på flygplatsen i Chicago men jag vågade inte smaka ;) Fint det ser ut att vara också ju!

2011-08-07 @ 22:14:34
URL: http://lisasusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0