College Of Lake County

Med Au Pair in America som är organisationen som jag åkte med ska man läsa 6 credits på college, det är väldigt stressigt just nu för kurserna börjar nu på tisdag och jag har inte kunnat ansöka till kursen än! Avgiften stämmer inte och jag måste ta ett engelska test innan jag kan ansöka. Imorgon bitti ska jag åka till Grayslake campus (skolan jag ska börja) och ta engelska testet, så förhoppningsvis kan vi betala och fixa klart allt på fredag! Lydia följer också med och tar testet. Jag funderar på att läsa Introduction to the Performing Arts, jag läste om det och tycke det lät kul och intressant, plus att Tammy också ska läsa den kursen så då kan vi samåka och plugga tillsammans! Awesome ;) Jag ska läsa en kurs nu på hösten och en på våren, de är på 3 credits var.

Klockan är halv elva nu så jag ska försöka sova snart för vi åker kvart över sju imorgon bitti! Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0