Helloj!

Jag heter Elin Barmé och jag är 19 år. Denna blogg är mest till för att jag ska skriva om mitt år som Au Pair i USA.

Jag är lite sent ute.. Jag tar studenten om ca 2 månader och jag har precis blivit klar med min ansökan till Au pair in america. Jag har min intervju om tre dagar och sen är det dags att hitta en familj som passar mig!

Jag hoppas på att komma iväg till USA till hösten men som sagt vet jag ingenting om var jag hamnar och vilken familj det blir. Jag kanske till och med har sån otur att jag inte får någon familj.. Nej det får vi hoppas inte händer! :P Men jag är ute liiite senare än andra kanske, men det löser sig nog till slut!

Som sagt kommer min blogg vara mest aktiv under mitt Au Pair år, men lika bra att börja lite nu kände jag! ;)
Håll koll efter uppdateringar!

Kramar Elin! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0