13/4-11

I förrgår hade jag min intervju. Det var jag och en till tjej som blev intervjuade samtidigt.
Intervjun var inte jobbig alls, vi svarade på några frågor bara - sen var det en engelsk del, men det var ungefär de frågor som jag redan svarat på när jag gjort ansökningen på datorn.
Det som tog längst tid var de 260 olika påståenden som vi skulle svara sant/falskt på, det tog ca 40 minuter. Hela intervjun tog lite längre än två timmar.

Men nu är allting klart! Nu är nästa steg matchningen med en annan familj, spännande! :)

Kommentarer
Postat av: SANNA

Jag kommer sakna dig så mycket när du åker! :( <3

2011-04-19 @ 11:38:26
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0