Böter!

Har helt glömt berätta att jag nästan fick böter! Polismannen gick bak till bilen och började skriva ner registrerings numret innan han sen ångra sig och gav mig bara en varning istället, men det var nära!

Det var i tisdags när jag hämtade Ben från skolan. Då har de nu börjat ha poliser där för att man inte får parkera på den ena sidan av vägen. Och den här polismannen kom fram till mig och sa att jag inte fick parkera där och att jag skulle få böter. Men grejen var den, att jag inte ens var parkerad! Jag hade en bil framför mig så jag väntade på den, och medan jag stod där såg Ben mig och gick över vägen och hoppade in i bilen. Jag tror det var därför han trodde jag var parkerad, men det var jag inte! Hela grejen var så jäkla fånig! Dumma amerikanare.. Ben tyckte också det var hur fånigt som helst.

Det var en till polisman där som sa till han som var hos mig att han bara gav ut varningar idag, så därför fick jag bara en varning. Så tack till den andra gubben!

Jag har inte sagt något till mina värdföräldrar för jag tycker inte det spelar nån roll, jag gjorde inget fel. Det var ingen big deal ;)

Jag har sett så många polisbilar den här veckan, och sen hände det där till mig, och tammy fick böter. Det måste vara tecken - ska vara extra försiktig nu ;)

Kram Elin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0