Headline

Denna vecka är nog den jobbigaste veckan jag haft under hela min tid här! Ungarna här ingen skola så jag är hemma med dem hela dagarna, det är inte så himla jobbigt men varje ledig sekund jag har haft har jag spenderat med att fixa med deras grejer till lägrena de ska åka på nästa vecka. Jag blev i stort sätt klar med allt det idag, så förhoppningsvis blir resten av veckan roligare.

Om en vecka befinner jag mig just nu i Los Angeles och slappar på stranden! Jag ser så mycket fram emot det! Jag blir totalt att spendera 18 dagar på västkusten :) Sen efter det är det inte många veckor kvar tills jag åker hem till kära Sverige igen :)

<3

Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt, ska bli kul att höra vad du tycker om den delan av USA!

2012-06-14 @ 06:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0