6 dagar kvar!

Idag är det bara 6 dagar kvar tills jag åker hem till Sverige igen! Igår blev jag klar med att städa och flytta ut alla mina grejer från mitt rum. Nu står det redo för den nya aupairen Lina som kommer hit ikväll. Jag sov i gästrummet inatt, inte världens skönaste säng men jag överlever nog en vecka där.
 
Igår målade jag och Haley en välkommen-skylt till Lina. Den blev väldigt bra om jag får säga det själv ;)
 
Just nu har jag lite panik över min packning. Jag har alldeles för många grejer och egentligen vill jag inte lämna något mer än vad jag redan plockat bort, men måste jag göra det så är det väl så. Förhoppningsvis får jag plats med nått mer i handbagaget också.
 
Ha det bäst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0