Resor bokade!

Ni kan inte gissa hur mycket pengar jag spenderat den här helgen! Men det gick iaf till något bra, vi har nu bokat vår New York och Washington resa under Spring break! Och vi har även bokat klart allting till Memphis nästa helg! :D Så nu har jag massa att se fram emot! Yey! :D

Så nästa helg ska jag och Tammy vara i Memphis, Tennessee. Vi ska åka buss på fredag kväll och kommer fram till Memphis på lördag morgon. Vi har bokat in en Graceland tour på ett par timmar och sen får vi se vad mer vi hittar på! Vi sover på hotell i en natt och åker tillbaka till Chicago på söndag. Det ska bli kul att se en annan del av staterna! :D

Och sen är det Spring break sista veckan i mars! Den 24 mars ska jag och Natalie flyga till New York tidigt på morgonen. Sen ska vi spendera 4 nätter i New York för att sedan ta en buss från New York till Washington DC och spendera 2 nätter där. Sedan ska vi ta ett tåg från Washington DC till Chicago (17 timmar resa med tåg!!) . Det ska också bli en väldigt kul resa! :D


Imorgon är ungarna lediga från skolan så jag blir att jobba hela dagen! Nu ska jag gå och lägga mig :) Kramar <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Låter jättekul! Hoppas ni får fint vårväder i NY. Kram!

2012-01-16 @ 07:28:56
Postat av: Åsa Peder Cissi

Låter spännande hoppas att du får många fina upplevelser

2012-01-17 @ 13:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0