Memphis denna helg!

Idag har det snöat hela dagen! Efter jag hämtat Haley från skolan bakade vi Snowball cookies, de var väldigt goda :) Sen blev det ner att packa klart och snart ska jag på något sätt bege mig hem till Tammy. Hon kan inte komma och hämta mig, så jag får väl fråga min värdmamma väldigt snällt om hon kan skjutsa mig. Sen senare ikväll ska vi ta ett tåg in till Chicago och därifrån ta en buss som tar och till Memphis, Tennessee! Nattbuss - vilket betyder att vi ska försöka sova på bussen och förhoppningsvis var lite utvilade när vi kommer fram imorgon bitti. Jag har iPoden fullladad iaf så det ska nog inte bli så stort probem!

Hoppas ni har en jättebra helg! I'm gonna be walking in Memphis! ;) Kram<3

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej! Hoppas du tänker du berätta om din helg hos Elvis här på bloggen!

2012-01-26 @ 12:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0