Jag saknar min lilla Bosse-bil!!!

Idag kom snön! Och det snöar och snöar och snöar.. tror det ska snöa non stop till typ lördag. Jag gillar snö, jag har faktiskt saknat snön! Men en sak ska jag säga er - jag hatar att köra bilen jag har just nu i snön! Hatar det! Jag känner mig väldigt osäker och nervös. Det gick bra under dagen men sen på kvällen skulle jag och Haley åka från ishallen, då tappa jag kontrollen lite och krockade nästan! Omg.. jag åkte väldigt sakta och det var på parkeringen men det var väldigt nära en parkerad bil. Jag behöll lugnet och försökte intala Haley att ingenting hände och allting var bra, men jag var lite skärrad :P haha! Sen krypte vi fram med knappt 50 km/h på motorvägen :P Jag skyller på bilen! HALLÅ?! Har ni hört talas om VINTERDÄCK?! ..konstiga amerikanare, de har samma däck året runt... Nej det blir nog att stanna hemma lite oftare nu när snön är här. Har ingen lust att va med om nån olycka!

Okej, annars idag..
Jag och Tammy hade vår första lektion på Trinity University. Och det är tydligen en väääldigt religös skola haha. Det var väldigt kontigt, läraren kunde knyta allting han pratade om till Gud eller nått liknande, och mitt i allting började han be, alla sitter tysta och tittar ner och blundar - jag och Tammy sitter längst bak i klassrummet och är väldigt obekväma över situationen och jag hade absolut ingen som helst aning om vad jag skulle göra! oj oj hur ska detta gå?? Läraren babblar i typ en timme och ingenting hänger ihop och han pratar om gud och sport och jag vet inte vad mer. Sista stunden av lektionen var lite roligare, vi lekte några lekar och fick veta namn på nya människor. Alla i den här klassen är i våra åldrar vilket är kul eftersom i den förra kursen vi tog var det mer lite äldre människor. Aja, vi får se vad det blir av av det här, jag slipper iaf göra alla läxor och prov så det är jag glad för :)

Imorgon är det fredag och det känns skönt! Då är det en vecka kvar tills jag och Tammy åker till Memphis över helgen! Det ska bli kul! :D

Nu ropar sängen på mig så jag ska nog inte låta den vänta! Kramar! <3<3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kör försiktigt!!!

2012-01-13 @ 10:45:26
Postat av: mamma

Instämmer i pappas kommentar! Ta det lugnt!

2012-01-13 @ 11:21:37
Postat av: Åsa Peder Cissi

Instämmer kör försiktigt

2012-01-13 @ 19:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0