I have been abandoned!

Hela den här veckan är min värdpappa på affärsresa på Bahamas (AVIS!) och idag åker min värdmamma också iväg på affärsresa, men bara för en natt. Men det blir första gången som jag är ensam med ungarna i över en dag! Egentligen tror jag inte att de får göra så men det spelar inte mig nån roll :P Så ikväll blir det bara jag och ungarna som äter middag och sen gissar jag att jag och Haley kommer titta på Glee och Ben kommer plugga hela kvällen (Ben har slutprov denna vecka) Det jobbigaste med att det bara är jag här är att jag måste gå upp tidigare och väcka ungarna. Menmen en dag får jag väl klara av :P

Idag är det tisdag och jag har min andra lektion på Trinity university, ja det är väl bara det haha

Ha det bra! <3

Kommentarer
Postat av: åsa

inte illa att få åka till Bahamas på affärsresa håller medom att man blir "lite"avundsjuk.Här hemma har vi nästan vårväder med plus grader nästan varje dag.Pratade med Petra igår och hon sa att dom hade _

-10grader men solsken.

2012-01-18 @ 19:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0