Sovmorgon? JAA TACK!

Fan va skönt med sovmorgon!! Tackar min värdmamma som inte började springa på springbandet utanför mitt rum imorse! Sov till halv elva då jag väcktes av Lydias sms, men då var det väl dags att stiga upp;) Hon kommer över till mig snart då hon inte vill vara i sitt hus den här helgen (farföräldrarna är där och tydligen har de något emot AuPairer..) och sen vet jag inte vad vi ska göra :P Ingen av oss har bil så jag antar att vi får ta och ringa nån snäll kompis som kan komma och plocka upp oss och ta med oss ut på äventyr idag!

Ikväll ser det iaf ut som att vi ska ha en spel/myskväll här hemma hos mig, måste bara ta upp det med värdföräldrarna kanske :P hehe! Det ska bli skoj!

Nu ska jag göra mig klar så jag fortfarande inte är i pyjamas när Lydi kommer!

Ha en jättebra dag min kära! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Ha en trevlig lördag kväll och hälsa Lydia! KRAM!

2012-02-11 @ 18:34:00
Postat av: SANNA

LOVE the new header! :) LOVE U 2 <3<3

2012-02-11 @ 19:21:12
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0