President's Day

Idag är det Presidents Day här i staterna vilket betyder att ungarna var lediga från skolan. Haley hade en kompis här i några timmar innan jag skjutsade henne till sin dansträning. De lagade mat och jag "hjälpte till", jag har vant mig nu med alla skämt om att jag inte kan laga mat. De är inte lika roliga längre.

Rike och Lydia var också här under dagen för Lydia lånade vår tvättmaskin och på eftermiddagen/kvällen lånade hon mitt Skype och pratade med två andra värdfamiljer som kanske hon hamnar hos nån av dem. Rike åkte hem strax innan tre sen skulle hon jobba i några timmar på kvällen.

Min värdmamma kom hem mycket tidigare med tåget idag för hon skulle med Ben till doktorn, så jag fick åka och hämta henne vid tågstationen. Det känns som att väldigt mycket har hänt under den här dagen, jag är väldigt glad att Haley inte hade hebrew school idag, då slapp jag skjutsa dit och hem idag.

Haley och hennes kompis fick för sig att de ville sminka mig, Lydia och Rike. hmm.. tveksamt. Men jag ställde upp, Rike också. Lydia stod över för hon ville se okej ut när hon skulle skypa :P Haley gjorde mitt smink och hennes kompis gjorde Rikes. Resultatet blev värre än jag trodde! Jag tror allvarligt att jag aldrig sett värre ut i hela mitt liv! Men tjejerna hade kul så det var ju bra.. men jag tror det var sista gången jag ställde upp och var sminkdocka!

På kvällen blev det chili och cornbread till middag och sen åkte jag till Starbucks och träffade lite folk! Nu sitter jag och äter ZOO godis som jag fått hitskickat och tittar på TV. Imorgon är Ben ledig från skolan igen men Haley ska till skolan, så väckarklockan är ställd på 6.30am. yey..

Ha det bra! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

En bild på dig som sminkdocka skulle jag vilja se :-)

2012-02-21 @ 07:35:45
Postat av: SANNA

Du kan visst laga mat! Jag tycker du är jätteduktig på det! :) Måste prata någon dag! Miss talkin 2 u <3

2012-02-21 @ 13:48:46
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0