Valentine's Day!

Ja så idag är det alla hjärtans dag som nog alla vet. Alla affärer är överfyllda med kort, choklad och blommor. Jag gick in en vända på Walgreens och där var det väldigt många som sista minuten shoppade Alla hjärtans dag grejer, jag också.


If I have a HOT DATE you ask??

Well OF COURSE I do!! :D


Ikväll efter jag ätit middag med min värdfamilj ska jag hem till världens bästa valentine man kan be om! Vi ska mysa och se på film och äta godis. Myysigt! Bara hoppas att vi inte blir avbrutna av nån bebis som vaknar under kvällen.. Japp, jag ska hålla Lydia sällskap när hon sitter barnvakt ikväll ;) Men det blir nog en väldigt trevlig date det med ska ni se! <3

Jag älskar min kära familj och mina underbara vänner! Saknar er så enormt!
Hoppas alla haft en jättebra Alla hjärtans dag! <3



Puss och kram Elin! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

och vi älskar dig! KRAM!

2012-02-15 @ 07:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0