Stuck in Poland!!!!

Igår kväll skjutsade Lisa och Sabrina mig till flygplatsen efter att jag sagt mina sista hejdå till min värdfamilj. Jag kommer sakna dem! Känner att jag kommit de närmare nu på slutet, speciellt Haley, kommer sakna henne väldigt mycket! <3 Jag fick en avskeds present på 100 dollar, tack tack!
 
Iaf, när vi kom till flygplatsen fick jag veta att mitt flyg var försenat över tre timmar. Detta gjorde så att jag missade mitt flyg till Sverige när vi mellanlandade i Polen. Jag stod i kö med typ hälften av passagerarna från mitt flyg och skulle få mitt nya boardingpass så jag skulle kunna ta mig hem. Jag skulle flyga till Berlin och därifårn till Stockholm, jag skulle då varit hemma runt 23.00. Men då får jag bordingpasset och då har flyget redan gått... Då måste jag ställa mig i en annan kö och vänta typ en timme för att få veta att den enda möjligheten jag har är att ta direktflyg till Stockholm i morgon bitti... Då blev det ut på jakt efter mina väskor, och efter hotellbussen.. det var inte en så rolig kväll, jag ville bara komma hem och nu är jag på flygplats hotellet istället. De betalar hotellnatt iaf, så det är väl bra. Just nu är jag inte så glad över situationen men det blir väl en rolig historia att berätta i framtiden haha!
 
Nu ska jag väl försöka att sova lite, trots att jag inte alls är trött just nu. Men man måste väl vända tillbaks dygnet nån gång. Så godnatt på er!
 
Förresten så skypade jag nyss med bror min och han fatta inte alls att jag var på ett hotellrum i Polen, ska bli kul att överraska dig imorgon Joel ;)
 
KRAMAR! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0