Hemma!

Jag kom fram till Arlanda typ kl 11 imorse. Mamma och pappa mötte mig där och det var hur kul/skönt/underbart att se dem igen! På vägen hem till Borlänge stannade vi till i Hedemora och jag överraskade moster, mormor och mina två kusiner! De blev alla väldigt överraskade och glada! :)
 
Väl hemma i Borlänge fick jag se min älskade lilla vovve igen på över ett år! Han hade saknat mig med, det märkte man ;) Sen överraskade jag bror min, haha hens reaktion var helt klart den bästa! And I got it all on tape ;) hihi! På kvällen kom farmor, farfar och Cissi hit och skulle ha middag med oss. När de kom så gömde jag mig i Joels rum, och när de gick upp på övervåningen för att kolla hur mitt nya rum såg ut (Helt underbart btw, jag älskar mitt nya rum! Tack så mycket mamma och pappa! <3), då gick jag ut i vardagsrummet och var beredd att överraska de med när de kom ner igen. Deras reaktioner var också väldigt roliga! Innan vi hade middag åkte jag hem till Ottis en liten snabbis och sa hej, det var kul att se henne igen! :)
 
Nu är jag helt slut! Jag sov typ tre timmar kanske när jag övernattade i Polen igår. Så nu ska jag sova i min nya säng för första gången och förhoppningsvis vakna helt utvilad! :)
 
Ha det bäst! Kramar och godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0