Cheesecake factory

Ikväll var vi till Cheesecake factory, jag och mina kära vänner <3 Vissa av dem var det sista gången jag träffade nu, det är rätt så sorgligt. Jag kommer sakna de så mycket! Mina vänner är så underbara, kan inte fatta att jag måste lämna dem om mindre än en vecka!
 
Det är så mixade känslor just nu. Jag vill åka hem för jag saknar mina vänner och familj där hemma och jag är trött på aupair jobbet nu. Men jag kommer sakna mina vänner här så OTROLIGT mycket och jag kommer sakna Chicago och min värdfamilj.
 
Förhoppningvis känns det bra när jag väl är hemma. Jag får ta vara på tiden som jag har kvar här så bra jag kan!
 
Nu ska jag sova! Godnatt! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0