Saturday

Efter att jag haft brunch med Robyn åkte vi och hämtade upp Johanna och vi åkte till The Botanic Garden här i närheten. Det är en väldigt stor trädgård med olika teman typ. Det var fint där. Vi hann inte gå igenom hela för Robyn skulle hem och jobba kl 4. Så då hämtade Lisa upp mig och Johanna och vi åkte till köpcentrumet och åt Frozen yoghurt i min värdpappas affär. Gratis för mig och mina vänner! Gratis är alltid bra ;)

Lisa skjutsade hem mig strax efter 5 för jag ska också jobba ikväll. Mina värdföräldrar lämnade nyss huset och jag står och lagar mat. Inget för svårt för jag och kök går ju tydligen inte så bra ihop haha. Jag lagar tortellini och vitlöksbröd. Det ska jag nog klara av ;) tydligen ska mina värdföräldrar bara vara borta i ett par timmar. Så jag ska väl fixa mat sen kolla på film med Haley. Sen gissar jag att de kommer hem innan filmen är slut.

Kanske träffar några kompisar senare ikväll. Vi får se, jag hoppas på det :)

Ha det bäst!! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0