Hot Chelle Rae!

Igår (söndag) var jag och Elie till Milwaukee i Wisconsin och kollade på en konsert med Hot Chelle Rae! Vi hade väldigt kul! Vi var där typ 5 timmar innan dörrarna öppnades för Elie ville stå längst fram. Det var kallt. Jag frös. Men det var helt ok :P

Vi träffade en tjej som hette Chelsea. Hon är tydligen ett helt galet fan av dem och följer dem över hela landet! Lite extremt för mig men vi hängde med henne och träffade bandmedlemmarna så det var lite coolt ;) Hon var väldigt snäll! Vi var med henne hela dagen/kvällen.

Vi hamnade längst fram i mitten! Awesome! Det var en jättebra konsert, jag hade jättekul! :D Elie och Chelsea fick även gå upp på scenen och göra en rap vers! De hade stått och övat den under dagen :P Haha så ja, det var en väldigt kul dag! :D





 
 
 
 

                                                                                                                   Här är jag haha :P

Ha det bäst! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad kul!! Vad lätt ni får nya vänner, amerikanarna verkar vara ett trevligt folk :-)

2012-04-24 @ 07:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0