Äntligen fredag!

Den här veckan har gått rätt så fort, men det känns väldigt skönt att det är fredag idag!

På tisdag morgon skjutsade jag Tammy till flygplatsen. Hon hade sin sista jobbdag i måndags och nu gör hon en tour vid västkusten i elva dagar. Hon kommer att komma hem den 14e april sen åker hon hem till Sydafrika den 17e. Det kommer bli väldigt konstigt här utan henne. Resten av tisdagen, innan jag hämtade ungarna från skolorna, fick jag lov att stanna hemma i huset. Kvinnan som designade vårt kök kom med en fotograf och tog kort på köket. De stannade i två timmar! Så där försvann min dag.. Aja. På kvällen träffade jag Lisa och hade middag, sen träffade vi Robyn och Stefan och spelade biljard. Så det blev ett roligt avslut på dagen iaf :)

På onsdagen kom Johanna, Stefan och Lisa hem till mig och vi åt resten av min födelsedagstårta och tittade på filmen Bridesmaids på TVn. Sen skjutsade jag hem dem för då var det dags att hämta Ben från skolan. Jag jobbade till kl 8 på kvällen sen var jag väldigt trött och slappade på mitt rum.

Igår hade jag några ärenden att göra under dagen. Men resten av dagen spenderades i huset. Den här veckan har jag haft väldigt ont i mina knän, och det känns som att det bara blir värre och värre. Jag har ingen aning varför det börjat gjort så ont just nu.. Det måste vara för jag fyllt år. Jag är gammal nu säger jag ju! Hoppas det blir bättre snart..

Idag har ungarna ingen skola. Det blev upp tidigt och skjutsa Haley till ishallen. Hon har träning 7.30-8.30. Så det är här jag sitter just nu och fryser och gäspar. Senare har hon ett par kompisar som ska komma hem till oss. Får se vad de hittar på.

Ha en bra dag allihop :) kramar! <3


Kommentarer
Postat av: mamma

Trist med ont i knäna! Gör dina övningar och ät ipren... Kram!

2012-04-07 @ 21:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0