Andersonville

Idag var jag, Johanna, Lisa och Rike till Andersonville i Chicago. Det är ett svenskt område som jag har tänkt besöka rätt så länge, och idag blev det äntligen av. Jag köpte ballerina kakor, kexchoklad, guld nougat och marabou! Yey! Glad tjej :D Köpte också pärlsocker, för jag och Johanna ska troligtvis baka kanelbullar snart :) Vi åt lunch där, svenska köttbullar! Inte lika gott som på IKEA men det var fortfarande gott! Sen köpte vi kanelbullar och åt som efterrätt. Jag var helt proppmätt!

På vägen hem från Chicago hade jag de värsta huvudvärken jag haft på länge. Vi åkte hem till Lisa och skulle kolla på film innan vi skulle ha middag. Men jag låg och sov i Lisas säng istället så jag skulle må bra till middagen. Jag tror jag sov i typ två timmar men jag vaknade och hade lika mycket huvudvärk som innan. Så Rike skjutsade hem mig innan de åt middag. Så fort jag kom hem gick jag och la mig igen. Jag mådde illa och mitt huvud bara snurrade. Hatar migrän! Jag sov typ 3 timmar till och vaknade kl 22.00.. Så nu kommer jag nog ha lite svårt att somna :P

Nu tittar jag på Water for Elephants på on demand. Men förhoppningsvis blir jag inte uppe för länge, ny jobbvecka imorgon!

Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0