You Know It

Idag är Ben sjuk så han är hemma från skolan. Haley slutar 12.25 idag, vilket är tidigare än vanligt. Så då blir det att vara hemma med båda ungarna i 6 timmar innanmina värdföräldrar kommer hem. Jag vet inte riktigt vad vi kan hitta på och göra :P Ben kommer nog vara på sitt rum hela dagen så det blir väl bara Haley som jag måste underhålla :P

I morse åkte jag hemifrån för jag hade min konståkningsträning. Det var kul! Vi var tre st där och en coach, men tränaren gick emellan de andra två och mig så vi gjorde inte samma saker, vilket var bra! Idag tränade jag mest på piruetter och det är jag glad över, för nu har mitt knä börjat göra hur ont som helst (i typ en vecka nu), så jag tror inte jag hade kunnat klara av att hoppa så himla mycket.. Gaah hatar att ha ont överallt!!

Blir inte att gå med Koby idag för känner inte att jag kan lämna huset mer nu när Ben är sjuk, plus att vi just nu har någon här för att försöka laga vår ugn.

Nu måste jag åka en snabis och hämta Haley från skolan! Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman! Kanske bäst att du vilar knät? Ät Ipren och gör övningarna du fick av sjukgymnasten och ta det lugnt ett tag. Du kanske kan köpa ett knäskydd på apoteket, det hjälpte då jag hade ont. Kram!

2011-09-23 @ 22:04:44
Postat av: Pappa

Tråkigt att du har ont i knäet, ta det lugnt och försök att inte anstränga det för mycket så hoppas vi att det går över.

Kram Pappa

2011-09-24 @ 00:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0