Sunday with my friends!


Lisa, Melanie, Rike, Sarah, Lydia och jag :)

I söndags åkte vi tjejer till Chicago för lite shopping och lunch, vi gick även till vissa turistattraktioner för några av tjejerna hade inte varit i Chicago än :) Det var en jazzfestival där också, men den hann inte jag och Lydia gå på för vi tog ett tidigare tåg hem för Lydia skulle jobba på kvällen och jag hade blivit bjuden på BBQ. Men vi hann ändå med rätt så mycket downtown. Jag älskar Chicago! Det är så fint där :)




Ja som sagt åkte jag och Lydia hem tidigare än resten av tjejerna, jag var bjuden hem till Megan för hejdå-barbeque. Megan åker hem den 14 september! Det blev en väldigt rolig kväll hos Megan, jag sov över där också för vi var lediga på måndagen.


Koby and Megan!                                                                                Tammy and Koby!


Jag hade en väldigt bra söndag här i staterna! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0