Japp, jag passar i allt! Men det visste vi ju redan ;)

För ett tag sen kom jag hem från bion som jag var på med Tammy och Nicolle, vi såg Straw Dogs. Innan filmen började var vi inne på H&M och provade lite kläder. Inte seriöst dock, vi valde ut kläder till varandra att prova :P

Jag valde ut Tammys kläder, Tammy valde ut Nicolles och Nicolle valde ut mina kläder :P Fick ingen bild på Nicolle, för hon var så snabb in i omklädningsrummet igen :P

Annars idag har jag inte gjort så mycket; jag var hemma hos Tammy en stund, jag gick ut med Koby och jag tittade på Soul Surfer. Och sen skypade jag lite med Ancos också :D <3

Nu ska jag sova! Imorgon får jag lite sovmorgon, härligt :) Godnatt!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0