Here We Are

Helloj!
Idag följde Tammy med mig för att fixa mitt körkort! Men eftersom vi inte kunde hitta försäkringspapperna till bilen som behövdes, så kunde jag inte göra uppkörningen.. -_- Men jag gjorde skrivningen iallafall! Det gick bra, MYCKET lättare än i Sverige! :P Det va en sida med frågor om trafikskyltarna och sen 20 frågor som var mest sunt förnuft. Jag tror att jag kommer göra uppkörningen på fredag, jag vill få det gjort den här veckan!

Nu ikväll kom min värdpappa hem igen, han har varit borta på affärsresa sen i söndags. Så nu behöver jag inte fixa middagarna nå mer på ett tag.

Igår åkte jag till CLC och hade min perfoming arts class, det var inte så jättekul igår för Tammy var inte där så jag fick åka dit själv. Jag har pratat lite med några andra personer där så jag hade iaf nån att sitta med.

Imorgon blir det CLC igen, och då följer Tammy med!

Godnatt folk! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0