Tuesday

Igår, tisdag tog jag det lugnt här hemma på förmiddagen! Jag skypade med kära Sanna en stund och det var skoj :) Var väldigt längesen vi pratade! Vi får göra det snart igen Sanna! :D <3

Sen åkte jag och Tammy till skolan och efter det åkte vi och åt på burger king! När jag kom hem åkte jag och hämtade Haley och Samantha vid deras skola och skjutsade de till sin dans.

På kvällen åkte jag till gymmet och var där i nån timme med Tammy. Efter vi tränat så var vi till bubbelpoolen i gymmet och det var väldigt skönt! :) Jag betalar 20 dollar i månaden för gymmet, det är typ 130 kronor så det är ju inte så farligt! Det finns även olika pass man kan ta under förmiddagarna och kvällarna. Nån gång ska jag göra nått av dem också.

Efter gymmet gick jag och Tammy och köpte en tårta och två småballonger, sen åkte vi hem till Megan! Vi åt tårta och muffins med Megan och hennes värdfamilj. Sen åkte vi hem och jag fick gå och sova!! <3

<3

Kommentarer
Postat av: SANNA

JAAA, väldigt snart!!!<3<3

2011-09-15 @ 20:22:01
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0