Wednesday

Idag träffade jag Laura i några timmar under dagen. Hon har haft vissa problem med sin värdfamilj, jag vet inte exakt vilka problem hon haft men det har iaf inte funkat så bra. Hon gick in i rematch för typ två veckor sen och har nu hittat en ny familj som hon ska flytta till på torsdag nästa vecka! Hon ska flytta från Chicago till Texas! Lite tråkigt att jag inte får träffa hon nå mer, men om det funkar bättre i hennes nya värdfamilj så är ju det bra! Jag önskar henne lycka till och jag är glad att jag lärt känna henne! Och nu har jag ju nånstans och bo om jag får för mig att besöka Texas nångång ;) hihih

Laura och jag!

Eftersom hon inte hade tillgång till bil så skjutsade jag hem henne och sen åkte jag hem till Megan en snabbis för att säga hejdå. Megan skulle åka kl 5 till flygplatsen och hennes plan skulle gå kl 8. Jag ville säga hejdå till henne en sista gång innan hon åkte så jag åkte dit i en halvtimme typ innan jag skulle hämta Haley från skolan. Megan är verkligen en väldigt snäll person och jag känner mig väldigt lyckligt lockad att jag lärt känna henne och att hon hjälpt mig och funnits här under mina första månader!

Jag och Megan!

Jag hämtade Haley från skolan och sen åkte vi hem. Hon gjorde sina läxor och jag tittade på TV :P jag hjälpte henne även med några saker, men det mesta klarar hon själv! Vi åkte och hämtade Ben från skolan kl 5 och sen blev det hem och fixa middag till Haley och sen skjutsa henne till hebrew school. Idag blev det chicken fingers i mikron, inte så svår middag ;) Men i måndags gjorde jag tortellini!

Jag hämtade Haley kl 20 och sen åkte jag hem till Megan igen. Hon ringde mig kl 18 och sa att hennes flyg var försenat och skulle inte gå förrens kl 3 inatt. Så hon skulle åka hem igen och frågade om jag ville komma förbi och säga hejdå igen! Vi gjorde ingenting speciellt, vi satt nere i hennes vardagsrum/kök med hennes värdfamilj, (Tammy och Nicolle var också där) vi åt glass och tittade på TV. Jag pratade även med Megans värdmamma om ett litet extrajobb för mig ;) De behövde någon som kan gå ut med deras hund Koby i ett par veckor tills deras nya AuPair kommer. Och eftersom jag är ledig hela dagarna när ungarna är i skolan så sa jag att jag kunde göra det. Så jag fick en nyckel till huset och några instruktioner, och imorgon ska jag dit och gå ut med vovven! <3

Jag och söta lilla Koby!

Efter att jag sagt hejdå till Megan ännu en gång åkte jag hem och nu ligger jag här i sängen och är lagom trött.. Kl är snart tolv här och jag ska upp tidigt imorgon, så nu ska jag krypa under täcket och sova!!

Godnatt och sovgott! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0