Let Go

I morse var jag till gymmet för första gången med Tammy :) Vi var där i knappt en timme för sen hann vi inte mer. Jag åkte hem till huset och fixade med tvätten och åt mat sen åkte jag hem till Megans hus där Tammy och Nicolle också var. Megan stressade med sin packning och det var inte så mycket vi andra kunde göra för att hjälpa henne :P Egentligen åkte vi dit för att vi skulle Skypa med Megans ersättare, Robin, som kommer hit om ca två veckor men hon var inte online när vi skulle göra det. Men vi pratade lite med hon senare, hon verkar snäll!

Sen hämtade jag ungarna från skolan och skjutsade Haley till sin dans. Sen efter dansen fixade jag middag till henne och skjutsade henne till Hebrew school (Hon läser hebrew tre dagar i veckan).

Halv åtta i kväll var det mitt andra cluster meeting! Vi träffades vad DQ här i Highland Park och åt glass :) Det var kul men jag var väldigt trött! Efter cluster meetinget gick vi till Walmart en stund innan jag och Lydia promenerade hem :) 


Ha det bäst! Kram<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad blev det för god mat, pasta och ketchup? :-)

2011-09-13 @ 09:19:02
Postat av: farmor och farfar Cissi

Vilka snygga hawaii tjejer

2011-09-18 @ 14:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0