That Makes You Believe

                        
Idag träffade jag Laura kl elva och vi gick på bio :) Vi såg 30 minutes or less, den var ok. Vi var helt ensamma i biosalongen, så blir det väl när man går så tidigt :P Efter bion gick vi lite i affärer men sen skulle jag åka och hämta Haley från skolan och skjutsa henne till konståkningsträning. Annars idag har jag bara städat och varit här i huset. Min värdmammas föräldrar kom på besök nu ikväll och de ska stanna här tills på måndag. Därför ville min värdmamma att huset skulle vara städat och fint när de kom. Jag har bara hälsat på de än så länge men de verkar trevliga. 

             
Just nu ligger jag i min säng och kollar på en av de tre filmerna som jag lånade på biblioteket igår! Sen ska jag sova :) Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: SANNA

Finns det filmer på biblioteket? Vilka hyrde du? :) <3

2011-09-01 @ 19:54:15
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0