SORRY!

Förlåt! Nu har jag varit jättedålig på att uppdatera bloggen! Har haft massa att göra och varit så trött så jag inte orkat med bloggen nånting :P Nu har jag mycket att ta igen så förbered er på ett långt inlägg!

LÖRDAG
Lydias 20 års fest var skoj, eller ja, fest och fest :P KALAS! Jag och massa tyskar ;) vi åt middag; hamburgare och varmkorv och köttbullar och massa tillbehör (det var väldigt smart av mig att hoppa över lunchen den dagen kan jag säga :P) sen lekte vi en lek - jag vann! :D Sen hade vi två tåtor att äta också :P Vi var mer än mätta när vi sen gick ner till hennes hemmabio och tittade på Bridget Jones! 
 
 
 
 
 

Efter filmen åkte de flesta hem men jag och Sophie stannade kvar och sov över hemma hos Lydia. Vi skulle egentligen upp tidigt på söndag och åka in till Chicago men vi hade hört att det skulle regna och vara kallt så då bestämde vi oss för att inte åka dit. Vi tänkte gå på yogan på söndag morgon istället!


SÖNDAG
Ja vi tänkte ju gå på yogan, men när väckarklockan ringde kl 8 så var vi så lata och trötta så vi låg kvar och sov istället :P vi sov till typ halv tolv, det längsta jag sovit sen jag kom hit, och det var jätteskönt! :D Rike kom till Lydias hus runt tolv så då åt vi rester från gårdagen till frukost och sen åkte vi till Northbrook Court (köpcentrum) och gick runt lite. H&M har öppnats där för några veckor sen så det blev första besöket där för mig ;) Vi åt Frozen Yogurt och sen gick vi på bio. Vi såg I don't know how she does it och den var lite tråkig :P inte så mycket som hände.. Jag ville se en annan film men är man fyra tjejer och alla vill se olika då blir det så :P Vi tog den första filmen som gick och då var det den. Jag rekommenderar den inte :P


Efter bion åkte vi hem och jag började grejja med min scrapbook! Jag måste beställa bilder så jag kan göra ännu mer, gillar scrapbooking! :) Sen blev det sängen!


MÅNDAG
I måndags hade jag en timme med en privat tränare på mitt gym, för man får det gratis en gång när man blir medlem. Det var riktigt jobbigt kan jag säga! Jag hade ont i knät så det blev massa träning för armarna istället! Han visade mig några öviningar jag kunde göra för att träna upp knät också. Och sen blev det kondition och ännu mer styrka.. det var jobbigt :P Jag tyckte inte om honom så mycket just då.. men han var söt så jag kunde ju inte vara allt för arg på honom ;) haha! Mamma får jag dejta en typ 23-åring????? :P (Pappa, dig vågar jag inte ens fråga ;) haha!)

På kvällen fixade jag middag till familen (inte min värdpappa för han är borta på affärsresa, igen), och när jag säger fixa middag då menar jag att jag stoppar in den mat som min värdpappa redan lagat i ugnen och dukar bordet :P men jag gjorde pasta också!

Jag jobbade till kl 20.00 då jag hämtade Haley från hebrew school. När vi kom hem tittade vi alla på nytt avsnitt med Two and a half men sen gick jag in på mitt rum och tog det lugnt. Jag blev lite chockad när min mamma skrev till mig på FB kl 22 typ (05.00 i sverige), så jag ringde upp henne på Skype och fick prata lite :) Sen gick jag och la mig för jag var hur trött som helst! Intressant va???


TISDAG (IDAG)
Idag var jag jättetrött när jag vaknade. Efter jag skjutsat Ben till skolan åkte jag hem och sov i typ en timme till. Sen gjorde jag mig klar och åkte och gick ut med Koby. Sen åkte jag hem till Tammy och vi åkte till CLC. Idag hade vi vårt första college prov! Vi fick använda våra anteckningar och alla utlämnade papper, så det var inte så svårt, det var bara vissa grejer som jag ite kunde.

Sen åkte jag och hämtade Haley och Samantha från skolan och skjutsade de till dansen. Sen när Haley kom hem hjälpte jag henne med läxorna och sen fixade jag middag också.

Just nu ligger jag i sängen och ska snart titta på GLEE :)


Ha det bäst!! Kramar Elin!! <3


Kommentarer
Postat av: Joel "the baws" Barmé

Harru , va fan sa du inget om 23åringen igår på skype? :P sånt här ska du berätta elin! Oh ja de är klart du får mamma och pappa har ingen makt nå mer :) Go for it sister :D

2011-09-28 @ 07:26:52
Postat av: mamma

Du får dejta så många 23 åringar du vill, bara du lovar att komma tillbaks till Sverige igen :-)

2011-09-28 @ 08:06:56
Postat av: Pappa

23 årig amerikan, hmmm jag är skeptisk vänta med dejtandet tills du är tillbaka i Sverige :-)

Kram Pappa

2011-09-28 @ 08:22:42
Postat av: Elsa Malmstedt

Hej Elin!



Jag heter Elsa och ska bli au pair i Highland Park Il om cirkus 6 veckor... den 18 november närmare bestämt. Har har följt din blogg enda sedan jag blev matchad med min värdfamilj, dels för att du är svensk (som jag, hehe) och dels för att du bor i samma område som jag kommer att göra. Jag skulle bli hur glad som helts om du kunde höra av dig via fb (jag heter Elsa Malmstedt)! Skicka gärna vännförfrågan. Kolla annars on på min blogg; minpunkt.devote.se



Kramar Elsa

2011-09-28 @ 10:17:44
URL: http://minpunkt.devote.se
Postat av: mamma

men dig Joel har vi fortfarande "makt" över :-)

2011-09-28 @ 12:03:06
Postat av: sandra

en 23-årig personlig tränare, det låter ju perfekt ;)

Kram ! <3

2011-09-28 @ 13:35:14
URL: http://sandrahaga.blogg.se/
Postat av: Joel "the baws" Barmé

Ni har ingen makt över mig mamma!

2011-09-28 @ 15:09:36
Postat av: SANNA

Jag har ju dejtat en 23-åring Elin :P Mina föräldrar hade inga problem med det så det borde ju gå ^^ Go for it gumman! ;) <3<3<3

2011-09-28 @ 16:29:42
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/
Postat av: farmor och farfar Cissi

En trevlig amerikan på 23 år låter inte så dumt så slå till du Elin han kanske vill flytta med dig till Sverige sen!!!!!!!!!!!

2011-09-28 @ 18:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0